Monday 7 April 2008

Cind se duce lumea la culcareeee

Cele ce urmeaza merita scrise in romana, mama lor de clienti rasfatati...

Nu mi-am dorit de multe ori sa fiu propria mea sefa, sa am afacerea si unica responsabilitate. Si putere. Dar cu singuranta mi-am dorit mult, mult, mult de tot azi-noapte...

Sa fi fost vreo 12 jumate, in miezul noptii. Am muncit tot weekendu, si a fost foarte aglomerat. Dormeam linistita, visand la te miri ce. Dormeam si ma odihneam, cind deodata clasicul tiriit al telefonului de serviciu. Trr, trrrr. Buimaca, ingaim ceva si raspund....cind, ce sa auzi, o femeie...

care nu zice nici buna seara, nici nimic, si incepe sa imi reproseze in urechea adormita. Care era nemultumirea principala a clientei? Ciinele ei latra in continuu si ea nu putea sa doarma.
Eu incerc sa continui profesionist anamneza...vomita? Nu. Maninca si bea normal? Da. Alte semne de boala? Nu. SI CE VREI SA FAC EU FEMEIEEEEEE? Imi vine mie sa urlu. Nu se opreste aici. Sefa mea, un chirurg cu mare experienta, i-a sterilizat acest catel acum vreo saptamina (am vazut operatia, impecabila) si de atunci nimic nu a mai fost la fel. De ce nu mai e la fel? Incerc sa-i explic ca ce are Ana cu Caiafa, nu are nici o legatura. Deja incepe sa plinga isteric la telefon. O intreb de ce plinge. Zice ca nu poate sa doarma din cauza ciinelui si e obosita. Mie imi vine si mie sa pling. Sa pling sau sa injur, sau amindoua in acelasi timp.
Nu vrea sa vina la clinica sa vad ciinele.(Taxa de urgenta, eheee). Perfect, inchei eu amabil, vino miine dis de dimineata la clinica si colegii te vor ajuta. Imi vine sa ii zic "Noapte buna" dar mi-e teama sa nu sune prea sarcastic. Am inchis si dupa aceea mi-a luat cel putin juma de ora de frikinit in pat, sa imi aduc tensiunea in limitele fiziologice si sa revin la somn.

Mama voastra de clienti rasfatati! Sa va dea Dumnezeu cite un Tanase pe cap, ca asta meritati.

4 comments:

anca said...

Cine e Tanase ?

irimuk said...

cine este anca?

anca said...

Anca este mama lui Andreea ! Tot nu am aflat cine e Tanase ??????

elisab said...

Dr. la Facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti.
Daca il intalnesti o data....nu il uiti :))